Friday 7 August 2015

NECK : Menyesal sertai

* Sharing dari Agen NECK

Tadi, saya duk sembang dengan seorang peserta NECK.

Saya tanya dia, apa perubahan yang dia rasa sepanjang sebulan bersama kami.

Kat bawah ni, sedikit pengakuan beliau :-

"Badan rasa lebih sihat dan bertenaga lepas join neck.

Dulu saya memang overweight dan high kolestrol dalam darah.

Bayangkan saya punya berat 73Kg sedangkan tinggi cuma 159CM di usia 20-An.



Memang Overweight and not healthy BMI lah.

So saya diet gila-gila tanpa ilmu. Tak mkn nasi, sayur sikit..minum air tak cukup.

Saya makan maggi dan kuih muih yang sememangnya berminyak dan high calory.

Diet lah sangattttt kan..

Dalam sebulan lebih jugak la.

Memang berat turun ke 67Kg
tapi badan menjadi lesu, pening dan semua ada.

Then saya diperkenalkan dengan NECK.

Alhamdulillah dalam NECK saya tak perlu berlapar lagi.

Wajib makan nasi setiap hari

Yang bestnya, berat pun turun.

Yang penting, dalam NECK ni kita diajar cara hidup yang sihat
senaman dan cara kira calory setiap mkanan yang diambil dengan betul.

Alhamdulillah."
Amacam best ke best perkongsian ni?

Nak tau info lebih lanjut?
Hubungi Zara Ratu Detox, 
Agen NECK 018 977 29 64

0 comments:

Post a Comment