Tuesday 25 August 2015

Coklat Dan Manusia Tak Dapat Dipisahkan

Selalu Tak Pergi Ke Majlis Kenduri, Birthday Atau Pun Tunang? 
Ada Nampak Benda Yang Tertulis Brand Ferrero Roche Ke Atau Brand Kinder Joy Dan Tango??

Itulah Jenama Coklat Kegemaran Saya Dahulu… 
Semua Brand International Sebab Kualiti Terbaik dan Rasa Coklat Yang Sebenar Gitu.
Pernah Dengar Pasal Coklat Yang Seksi Menggoda? 

Rasa Setanding Jenama Antarabangsa, Keluaran Tempatan Dan Yang Paling Penting Halal?
Mungkin Anda Tak Pernah Terfikir, Tetapi Ianya Telah Wujud.
Dhalfina Dessert …. Memang Best… Mula-Mula Saya Pandang Sebelah Mata Juga. 
Sekali Dah Kena, Baru Tau Ia Lebih Sedap Dari Jenama Luar.. 
Kualiti Sebijik Standard International.
Kali Pertama Saya Sendiri Cuba Coklat Yang Menggoda, Meleleh Dan Crispy Tu, Saya Terpegun. 
Kelazatan Coklat Tu Memang Tak Boleh Dinafikan Lagi. 
Coklat Yang Lazat Ini Juga Berjaya Merompak Jiwa Dan Emosi Saya Untuk Tidak Berpaling Kepada Coklat Yang Lain.Kalau Tak Dapat Makan Dalam 2-3 Hari Pasti Rasa Tak Senang Hati. 
Ibarat Kaki Teh Tarik Tak Dapat Teh…
Design Dan Bungkusan Yang Menawan. 
Dan Menggoda Ni Juga Sesuai Dibuat Sebagai Hantaran,Hadiah Mahupun Sebagai kudapan harian. Wahhhhh, Bestnya...!!!
Untuk perayaan, kenduri kendara, nak Rumah Anda Berbeza Dan Mempunyai Makanan Yang Buat Tetamu Bercerita Selepas Balik?
Dhalfina Chocolate Ni.
Buat Saya Borong Banyak Untuk Letak Kat Rumah.
Nak Beri Tetamu Yang Datang Merasa Evolusi Coklat Dhalfina Ini. 
Kesian Jika Ada Benda Best Tak Share, Lebih Lebih Lagi Makanan…
Chocolate puLak Tu…
Siapa Tak Suka Chocolate Lepas Cuba Dhalfina Memang Saya Respek.

Salam Kasih Sayang,
Zara Ratu Detox, 
Dah Jatuh Cinta Dengan Dhalfina.
0 1 8 9 7  7 2 9 6 4 Untuk Tempahan Dhalfina anda.
Dhalfina Dessert
www.dhalfina.com

0 comments:

Post a Comment