Thursday 13 August 2015

Syukur Selalu : Zara Makin Sihat

Assalamualaikum semua pembaca blog rubyzara. Didoakan anda semua dalam keadaan sihat dan sentiasa dalam lindungan kasih sayang Allah SWT. 

Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Ilahi akak masih mampu berkongsi lagi hari ini. Sayang anda semua kerana tak jemu singgah ke blog akak. 

Shaklee Effects? Banyak sangat orang bagi feedback selepas pengambilan suplemen Shaklee. Sama juga seperti akak yang ada pengalaman best dalam mengamalkan nutrisi lengkap Shaklee. 

Klik sini untuk dapatkan apa yang akak rasa selepas mengambil suplemen Shaklee secara konsisten.

Apa suplemen yang akak makan setiap hari?

  • Set Detox - Alfalfa ini wajib makan 10 biji sehari selepas lunch time
  • Set Cantik - Vitamin C, Vitamin E  - 2 biji setiap vitamin dan makan selepas sarapan.
  • Set Sendi - Ostematrix , Zinc Complex 
  • Set Slimming - Omega, Phytocol, Lecithin, Cinch, Tea Cinch ikut jadual yang disediakan dalam program Now Everyone Can Kurus.
  • Set Awet Muda - Collagen Powder - 1 sachet setiap minggu 
  • Set Bertenaga selalu - Vitalea 1biji sehari selepas snek pagi.
Antara stok suplemen untuk menjadikan badan lebih sihat, slim dan gojes.
Alhamdulillah , banyak perubahan yang berlaku dalam kesihatan akak setelah amalkan suplemen Shaklee untuk mengoptimumkan kesihatan akak supaya akak rasa enjoy dalam life akak.

Akak rasa anda pun nak begitu jugak kan?
Harap anda juga mempunyai hasrat yang sama untuk jadikan kesihatan kita semakin baik dan terpelihara supaya dapat membahagiakan orang sekeliling kita. 

Jika ada antara anda yang mula rasakan ketidakselesaan dalam kesihatan kita, tolonglah lakukan sesuatu. Dapatkan nasihat dan rujuklah sebaiknya untuk dapatkan suplemen mana yang terbaik. 

Akak bukanlah yang terbaik untuk dirujuk namun Alhamdulillah akak sudi membantu kepada yang benar-benar nak sihat. Oleh kerana itu akak berbesar harti untuk kongsikan ebook percuma untuk anda muat turun untuk mendapatkan info yang bagus dalam mendapatkan kesihatan yang optimum untuk diri kita. 

Salam kasih sayang daripada akak. Semoga perkongsian akak kali ini memberi manfaat dan didoakan anda sentiada sihat dan kurus sepanjang hayat!

Sekian.

Zara Ratu Detox 
0 1 8 977 2964 

0 comments:

Post a Comment