Wednesday 4 November 2015

Gel Amani Sport Dah Jumpa Kekasih GAS

Setiap kali marathon saya pasti akan sertai sebab untuk meneruskan gaya hidup yang lebih sihat dan cara ini juga dapat mengeratkan silaturrahim dengan mengenal rakan-rakan baru dalam event yang saya sertai. Nak-nak lepas dah slim gara-gara join program Now Everyone Can Kurus.

Ada masalah yang saya alami.
Masalahnya, selepas saya sertai marathon saya sentiasa sakit kaki terutama lutut dan saya akan mengalami cramp semasa larian saya.

Kadang-kadang terpaksa berhenti untuk meneruskan larian dan dengan kecewanya saya gagal untuk meraih kejayaan. Terutama gagal untuk mengutip medal sebagai koleksi peribadi saya.

Saya diperkenalkan dari seorang rakan tentang satu gel yang agak pelik juga di mana beliau mendakwa mampu menyelesaikan masalah saya.
Hehehe... memang saya tak yakin, Gel Amani Sport yang saya lihat sekadar botol kecil yang belum tentu dapat memberi kesan baik kepada saya.
Apalah sangat si botol hijau putih ni...?
Oklah..saya cuba juga dan oleskan gel amani Sport ini di sekeliling lutut dan biarkan seketika.
Ok. macam best. 
Mungkin tindak balas awal. Sejuk je saya rasa.
Selepas saya oleskan, saya pun siap-siaplah untuk memulakan larian.
Larian pun bermula dan saya berjaya tamatkan larian saya 7km dalam masa 35minit dengan mudah dan yang PALING BEST ialah tanpa ada rasa cramp seperti mana biasa saya rasa pada acara larian sebelum ini.
Waaaahhhh!!! Ini sudah bagus ni.
Saya rasakan ia mampu membantu menyelesaikan masalah rakan-rakan saya juga
Rasa berdosa jika saya tidak menyebarkan info terbaik ini.
Gel Amani sangat bagus dan saya rasa inilah penyelesai masalah lutut yang wajib diyakini dan ia ibarat kekasih hati saya. Ke mana saja saya akan membawanya dan betapa setianya ia membantu saya dalam kesusahan.
Tapi tidaklah susah untuk menjadi Agen Gel Amani Sport ni,
Sebab dengan mudahnya saya dah pun berdaftar sebagai Agen kawasan saya.
Mungkin anda pula selepas ini sebagai wakil Agen Gel Amani Sport yang superb ni!
Dail saja nombor Kak Zara 018 977 2964 untuk permohonan sebagai Agen dan saya sendiri berjaya menjana pendapat sambilan dengan memperkenalkan Gel Amani Sport ini kepada rakan-rakan saya.

0 comments:

Post a Comment