Friday 27 November 2015

BAGAIMANA WANITA INI JANA RM30K TANPA PERLU BERHENTI KERJA!

Pendapatan Keluarga Tak Mencukupi Setiap Bulan?
Tak Dapat Penuhi Keperluan Anak?
.
Tahukah anda 80% kejayaan dalam bisnes bergantung pada emosi !
.
.
IKUTI KISAH WANITA INI
Saya Cma dari Johor Bharu. Saya seorang ibu yang mempunyai 2 orang cahaya mata yang masih bersekolah. Saya merupakan pekerja di sebuah syarikat tempatan dalam masa yang sama merupakan stokis kepada sebuah produk bumiputra dan mempunyai pendapatan bersih puluhan ribu sebulan.
Alhamdulillah, saya sekarang berada dalam zon selesa dan bebas kewangan. Saya mampu beli kereta idaman dan saya mampu penuhi permintaan anak-anak saya. Bila sampai hari istimewa seperti hari lahir saya pasti bawa anak-anak makan tempat yang mewah dan menyeronokkan.Saya boleh bawa mereka bila-bila masa tanpa perlu tunggu hujung bulan. Bila mereka nak saya boleh bawa mereka tanpa ragu-ragu.
Tapi dulu kehidupan saya bukan macam ini! Sebelum ini ekonomi keluarga saya berada di tahap kritikal. Setiap kali hujung bulan saya akan trauma dengar deringan telefon sebab semua panggilan tersebut adalah panggilan minta hutang.
Selalunya belum sampai tengah bulan saya dah sesak nafas! Pernah satu hari anak saya merayu mengajak saya ke sebuah restoran yang popular ketika itu. Namun saya tak dapat untuk penuhi permintaannya kerana keadaan kewangan yang kritikal ketika itu. Saya hanya mampu memeluk anak saya dalam dakapan sehingga dia berhenti dari tangisan sambil memujuk dengan berkata “nanti dapat gaji mak bawa ya”.
Kekangan kewangan ketika itu benar-benar mencabar diri saya. Isian minyak terpaksa dicatu, ‘Shopping’ jauh sekali. Waktu itu jangan katakan melancong, Nak balik kampung pun saya perlu kira bajet!
Tapi itu cerita lama. Saya tak pernah putus berdoa meminta Allah mengubah hidup Saya.
Alhamdulillah kehidupan saya berubah 360 darjah selepas saya dipertemukan dengan Seminar GERGASI HIJAU. Hadir ke seminar ini merupakan satu anugerah dan merupakan titik tolak perubahan dalam hidup saya. Dalam Seminar ini saya disedarkan dari mimpi silam saya.
Saya diberi ‘Blue Print’ berkenaan Impian dan Matlamat yang perlu saya capai. Semangat yang selalu disuntik, Keikhlasan mereka dalam memberi ilmu niat untuk membantu orang-orang seperti saya menjadikan saya sentiasa positif dan bersemangat dalam mencapai apa yang saya inginkan.
Sedutlah ilmu dan bertindak, Anda pasti berubah dan anda mampu mengubah hidup anda!
~ Pn. Cma, Johor Bharu
.
=======================
MAHU KAMI BANTU ANDA ?
✯✯ SEMINAR GERGASI HIJAU ✯✯
Gergasi Hijau adalah Seminar perkongsian mengenai kuasa dalaman, kuasa minda & strategy bisnes untuk mencapai kekayaan & kejayaan. Seminar kami di Kuala Lumpur sebelum ini telah berjaya membantu lebih dari 2500 peserta keluar dari kepompong hidup mereka.
.
.
Daftar Seminar Gergasi Hijau KL pada harga RM30 seorang. Klik link dibawah untuk info lanjut >>
http://bit.ly/GergasiHijauMega
.
=========================
MACAM MANA NAK DAPATKAN
=========================

KLIK UNTUK DAFTAR!
★ http://bit.ly/GergasiHijauMega ★
★ http://bit.ly/GergasiHijauMega ★
★ http://bit.ly/GergasiHijauMega ★
.

0 comments:

Post a Comment