Wednesday 14 October 2015

Zara Share Menyesal Join NECK

Assalamualaikum dears pembaca blog rubyzara yang akak kasihi. Hari ini cuti umum kerana sedia maklum hari ini adalah sambutan Maal Hijrah 1437H bersamaan 14 hb Oktober 2015.

Syukur kepada Allah SWT kita masih bertemu untuk tahun baru dan sama-samalah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa akan dalam keadaan dilindungi Allah SWT ke mana sahaja kita berada dan dalam apa jua yang kita lakukan.

Tahun demi tahun meningkat, maka akak berazam pertingkatkan melakukan kebaikan untuk kehidupan yang semakin berpenghujung. 
Tahun baru ni apa azam anda?
Azam akak nak lebih dapatkan apa yang akak impikan tahun lepas. Alhamdulillah ada beberapa wish list akak yang dah tercapai dalam 1436H. Syukur sangat2 apabila Allah bantu untuk akak capai matlamat akak.

Jadi tahun ni akak dah set siap-siap.. akak berazam nak lebih memberi manfaat lagi dalam membantu orang lain menjadi lebih sihat supaya dapat memudahkan mereka untuk beribadah dan bersukan dengan rasa gembira.

Bagaimana akak nak bantu untuk mudah orang lain beribadah dan bersukan?
OK.. akak memang nak bantu sangat-sangat tapi akak bukanlah pakar namun bantu ikut mana kemampuan dari segi pengalaman dan pengetahuan yang Allah anugerahkan.

Begini yang akak nak bantu :
  • Sarankan kawan-kawan untuk mengamalkan pemakanan sihat
  • Sarankan kawan-kawan untuk mengamalkan gaya hidup sihat
  • Sarankan kawan-kawan untuk melengkapkan nutrisi lengkap sebagaimana keperluan tubuh badan
  • Sarankan kawan-kawan untuk mengikut cara dan nasihat yang betul untuk melakukan aktiviti sihat dan lasak tanpa risau kecederaan.
  • Sarankan kawan-kawan untuk sentiasa memperbetulkan niat yang tersirat dalam melakukan sesuatu supaya Allah lebih mudah untuk membantu kita sebab kita kena ingat perkara ni, setiap apa yang kita fikir, apa yang kita rasa dan apa yang kita ucap merupakan satu doa dan kita wajib kawal akal dan emosi supaya kita sentiasa melakukan perkara yang disukai Allah SWT . 
  • Sarankan untuk menyertai program Now Everyone can kurus sekaligus akan dibantu untuk menjadi lebih sihat dari hujung rambut ke hujung kaki. 
  • Sarankan jaga nutrisi (pemakanan sihat & seimbang) dan penggunaan penjagaan luaran anggota sendi ( Gel Amani Sport ). Dengan combination ini akan lebih memudahkan impian @ cita-cita kita untuk lebih sihat dan ceria mudah tercapai.
Best ke best kalau akak bantu anda dengan 5 saranan yang akak senaraikan ni?
Kalau rasa best akak..sila refer apa yang akak nak share lagi lepas ni.

Testimoni Penggunaan Gel Amani.

Gel Amani yang semakin dapat sambutan sebab kesan penggunaannya yang superb!
Jadikanlah ia hadiah untuk parents kita untuk memudahkan pergerakan mereka untuk menjalani rutin kehidupan
Testimoni setelah menggunakan 1 botol Gel Amani

Mak akak dah guna dan memberikan respon yang sama. Alhamdulillah...Wajib cuba oles sekarang!
NECK EFFECTS

Suka tengok perubahan kepada Kak Ina Hashim ni. Dia semakin nampak lebih ceria dan chumil je dengan saiz badan yang lebih selim.
Yang ini pun power jugak. 15kg lossed dalam masa 100hari dan bentuk badan totally macam ke overhaul dan makin dikecikkan, Sedut lemak ke apa akak ni?
Kan mudah turunkan berat kalau tahu caranya.
Bonda Embun berusia 58tahun dan usia bukan penghalang untuk amalkan gaya hidup yang sihat
Pemakanan sihat yang kami amalkan.

Sepanjang program NECK , kami sentiasa nak peserta ikut dan fahami pemakanan secara sihat
Perkongsian dalam dimensi kesihatan sangat luas.
Alhamdulillah. Dapat juga akak berkongsi dengan anda tentang apa yang akak cuba bantu anda dengan 5 saranan akak di atas tu.

Untuk menjadi sihat kita perlukan perbetulkan rutin. 
Ya, rutin pemakanan dan rutin aktiviti harian kita. Kedua-duanya kena jaga supaya kita dapat rasai kesihatan tubuh badan dan bebas daripada simptom penyakit akan dapat dirasai. 

Macam akak sendiri akak hilang resdung totally. 
Pagi-pagi dah tak ada bersin-bersin yang dulunya sangat merimaskan sampai hidung merah dan mata rasa gatal je. Syukur akak dah amalkan pengambilan nutrisi yang lengkap untuk keperluan tubuh badan dan ianya memberi kesan yang sangat positif kepada sistem tubuh badan akak. 
Syukur padaMu Ya Allah.

Tindakan Pantas
Kenapa akak boleh sihat sekarang ni? 
Sebab akak terus mengambil tindakan pantas untuk berubah menjadikan diri akak lebih sihat dan semakin sihat. Akak bertindak untuk mengubah gaya hidup dan pemakanan yang menyihatkan. 
Tindakan yang pantas akan memberikan
Result yang menakjubkan! Jadi apa tunggu lagi?
Jadi, anda juga disarankan untuk memeriksa diri kita. 
Adakah kita cukup sihatkah? 
Adakah kita telah cukup menerokai alam ciptaan Allah ini?
Adakah kita telah cukup melakukan perkara yang disukai Allah setiap masa?

Jika jawapan anda BELUM untuk semua soalan, anda sebenarnya memerlukan bantuan akak. Bantuan untuk menjadikan anda lebih sihat dan apabila dah sihat maka kita bolehlah melakukan aktiviti menerokai alam ini seluruhnya di samping mengagumi ciptaan Allah. 

Selain itu kita juga akan menjadi lebih bersemangat apabila dah merasai kesihatan bertambah baik dengan melakukan amalan-amalan yang disarankan untuk beroleh ganjaran daripada Allah. Sentiasa fikir nak memberi manfaat kepada sesama insan. 

Diharap anda semua dalam landasan yang benar dan terima kasih sudi membaca perkongsian akak kali ni.

Semoga anda sukses. 

Salam kasih sayang,
Zara Ratu Detox. 
018 977 2964.

0 comments:

Post a Comment