Tuesday 15 September 2015

Stop!!!!Bagaimana Tahap Usus Anda?

Assalamualaikum Dears, 
Hari ni akak saje nak share tentang perbezaan usus sihat dan usus yang bertoksin tinggi. Ada yang tanya akak macamane nak tau usus kita sihat ke dak?

Ok..soalan tu blh je tanya pada doktor tapi kalau nak tanya pada akak pun OK. Boleh rujuk pada poster ni. Ini keadaan usus yang sihat dan bersih berbanding usus yang bertoksin dan kotor tu. 
Usus sihat hanya akan sihat dengan pemakanan yang sihat
Bila usus penuh kotoran toksin sebenarnya perut kita tak selesa. Jadi buncit dan rasa macam wanita mengandung je padahal masa tu tak mengandung pun. Tapi bila orang kata kita mengandung, apa perasaan anda? Sentap bukan?

Jadi, takkan nak biar aje usus kita terus bergelumang dengan toksin kan? Dalam masa sekarang ni memang berdetox adalah cara paling pantas dan selamat untuk membersihkan usus berbanding melakukan pembersihan usus di hospital. Kos sangat tinggi dan ada risiko tinggi pula.


Resepi Jus Detox yang akak sarankan kepada peserta NECK dan kesannya mampu mengurangkan 4kg (paling kurang dalam 2 minggu)
Kesan Usus Tidak Sihat


Kesan toksin akan menjadi Sembelit sebegini.
Najis susah nak keluar dan perut jadi tak selesa begini
Suplemen yang membantu proses menyihatkan Usus anda

Semua ni akak dah makan untuk bantu proses detox yang optimum dan akak semakin sihat sekarang
Alhamdulillah!
Alhamdulillah!
Alhamdulillah!


Dalam Program NECK akak terus menabur bakti untuk akak bantu peserta NECK untuk jadi lebih sihat. Kami sebagai krew sangat bangga apabila peserta dapat keputusan yang baik apabila sampai hari timbangan. Itulah yang kami nak. Kami nak peserta lebih komited untuk capai sasaran dan kami sentiasa menyuntik semangat mereka untuk lebih sihat dan selim. 


Ada juga peserta yang sangat teruja menyertai NECK setelah gagal mencuba pelbagai produk nak kurus , kos dah keluar beribu-ribu tapi kesannya sangat menghampakan. 

Dalam NECK ada mentor , ada coach yang memantau peserta , peserta akan diberikan Elmu untuk kurus dan krew yang sentiasa memberi semangat serta bersama-sama memeriahkan mereka dengan melakukan task yang diberi tanpa gagal. 

Hah??? TASK?? Apakah Task itu? Hanya dalam NECK dan anda yang menjadi peserta saja yang tahu apa yang coach bagi. 

Jeng...jeng...jeng....best tau!

OK... Pesanan akak...Program Now Everyone can Kurus (NECK) sangat membantu rakyat Malaysia yang hendak menjadi lebih sihat dan kurus secara semulajadi. 

Akak harap anda yang ingin lebih sihat , cubalah hubungi akak 018 977 2964 untuk info lebih lanjut untuk mengetahui bagaimana untuk menyertai NECK.

Akhir kata, perkongsian kali ni memang akak sarankan kepada sesiapa yang ada situasi usus yang belum berapa nak sihat. Pakat-pakatlah untuk sihatkan badan anda sebelum penyakit hinggap ke tubuh badan kita. 

Salam Kasih Sayang, 
Zara Ratu Detox, 
018 977 2964 

0 comments:

Post a Comment