Saturday 17 January 2015

Side Effect Super Detox66

Assalamualaikum wbt semua..
semoga uollsss dalam keadaan ceria, bahagia, sihat hendaknya.
Teruja akak nak berkongsi pengalaman akak berdetox sebagai mana akak ada share sebelum ni. Pertama kalinya akak buat sharing detox secara online pada 17/12/2014 dalam group telegram je.

Ya Allah!! Rupanya ramai yang suka sangat nak tahu tentang berdetox dan nak belajar berdetox dengan cara yang betul. Rupanya sangat mudah berkongsi jika kita tau cara. Dan tidak ada alasan untuk duduk diam saja bila ada Elmu ( Emosi + Ilmu ) yang boleh dikongsikan kepada yang memerlukan.

Maka akak pun sempatlah mengumpul soalan-soalan berkenaan detox menyeluruh dari hujung rambut ke hujung kaki. Sangat superb. Online sharing berlangsung dari 9 malam hingga 12 malam dan memberikan akak idea yang akak nak buat menjelang 2015.

IDEA datang maka tertubuhnya 2 Group Coaching Personal
Alhamdulillah. Respon yang diberikan sangat menggalakkan daripada ahli group telegram kami. Maka akak decide tubuhkan Super Group Detox Bersama Zara mulai 1hb Januari 2015. 


Geng Super Detox JDT 
Respon sekali lagi amat menggalakkan dan pelbagai feedback diterima. Semua respon akak pertimbangkan dan akak sekali decide buat group khusus untuk akak pantau perkembangan mereka untuk menjadi lebih sihat, ceria, anggun lagi bergaya.

Maka ada 2 kumpulan yang akak pantau sekarang. Coaching selama 66hari dan ianya adalah secara PERCUMA dengan mengikut terma dan syarat yang akak tetapkan.

Pendaftaran pun dah dibuat dan bermula pada 5hb Januari 2015 untuk batch pertama dan 12hb Januari 2015 untuk batch kedua. 
Jom Kurus dan Sihat dengan akak 
Testimoni mereka yang bercoaching dengan akak selepas 10hari
Sekarang ni sedang berlangsung sesi coaching dan pelbagai respon yang akak terima. 

Kak Sophie Dari Penang 
Siti Khadijah Dari Penang
Sanisah dari Kedah
Apa yang akak amalkan untuk berdetox?
Ramai yang tak tau dan saja tak nak ambik tau bahawa kita ni ada banyak menyimpan toksin dalam badan. Jadi organ dalaman kita yang perlu kita jaga mestilah dalam keadaan baik untuk memastikan kita dalam keadaan sihat. Apa yang akak amalkan adalah suplemen yang semestinya selamat dan diyakini untuk diamalkan dalam rutin seharian kita. 

amalan akak senang je. 

ini yang akak amalkan. 
Air Lemon + Halia muda + Epal Hijau memang rutin akak untuk berdetox
OK, ada yang bertanya...bagaimana nak berdetox? Apa yang nak didetoxkan?
Akak sangat nak sihat maka akak mulakan berdetox untuk lebih sihat.
Akak amalkan Alfalfa, Herb Lax dan DTX yang sangat-sangat membantu akak untuk lebih sihat dari hujung rambut ke hujung kaki.

Sampai sekarang akak masih amalkan set Super Detox ini untuk memastikan agen pencernaan akak sentiasa bebas toksin dan memberi kesan yang hebat untuk organ dalaman akak hingga terpancarlah kecantikan dalaman itu dari luaran.

Ini lah set Super Detox yang Power selain akak amalkan air Detox
Seronok rasanya dapat berkongsi kehebatan amalan Super Detox akak. Bukan sekadar sihat fizikal dalam proses Detox yang dijalankan tapi akak Detox seluruh hingga tahap uollss akan rasa ringan seluruhnya. Susah nak digambarkan dengan kata-kata apabila menerima feedback peserta coaching akak semakin sihat , ceria dan anggun bergaya. 

Sesiapa yang nak berdetox dengan akak untuk batch seterusnya sila PM akak ke Telegram akak 018 977 2964.

Anda akan menjadi lebih sihat, ceria dan anggun bergaya selepas tempoh itu dengan menggunakan Formula M.E.S.T.I sihat selepas berdetox sepanjang bimbingan akak. Jangan ketinggalan selagi ada peluang untuk membersihkan diri daripada terkandungnya toksin tinggi dalam badan. 

Sudah-sudahlah menyimpan toksin, sudah-sudahlah menyimpan kotoran dalam badan. Bersihkan diri, bersihkan jiwa, bersihkan fikiran , bersihkan minda. Kesannya? Memang superb!! uollsss akan rasa seperti dilahirkan semula walaupun hanya dalam masa 66hari berdetox bersama akak.

Please!
Please!
Please!


Bantulah diri sendiri !

Akak sudi bantu uollss!!

Semoga perkongsian akak ini memberi manfaat dan akak doakan uollss semua dipilih oleh Allah SWT untuk masuk syurga tanpa dihisab olehNYA.

Aamiin Ya Rabb.

0 comments:

Post a Comment