Thursday 1 June 2017

TIPS BERSIHKAN USUS DAN CUCI SALUR DARAH -

Assalamualaikum dears, 

Terima kasih sudi singgah ke blog kak Zara yang sentiasa nak bantu anda jadi lebih sihat dan lebih mudah serta selesa beribadah dengan khusyuknya.

Kak Zara nak share hari ni tentang Set Detox yang Kak Zara amalkan dan ianya sangat membantu menurun dan mengekalkan berat badan walaupun Kak Zara dah berjaya turunkan berat badan sejak 2015. 

Kira sekarang ni fasa maintain yang dah tercapai masa 2015 tu dan ia bukanlah mustahil kita nak maintain kesihatan dan bentuk badan yang kita dah capai sebelum ni.

Kuncinya ialah menjaga , membersih usus kita supaya usus dan seluruh organ dalaman kita sihat. Ini sangat membantu menyihat dan melancarkan seluruh sistem tubuh badan kita.

Kita tak nampak keadaan usus kita tapi kita kena tahu bagaimana cara nak jaga usus kita
Inilah yang Kak Zara amalkan dan sehingga hari ni Kak Zara rasakan proses detox ni wajib berterusan kerana ianya adalah ibarat cuci longkang & cuci kipas rumah kita.

SET DETOX BASIC FOREVER LIVING

Sebab Aloe vera gel sebagai minuman pati lidah buaya yang berfungsi untuk membersihkan toksin yang ada dalam usus dan membersihkan juga kotoran yang ada dalam organ dalaman yang lain. 

Ia menjadi peranan dengan membersihkan usus terlebih utama dan sekaligus dapat membersihkan organ yang lain. 

Artic Sea - minyak ikan yang mengandugi minyak Zaitun dan merupakan minyak ikan yang satu-satunya ada campuran minyak Zaitun dalam satu kapsul. Hanya dijual di kedai FOREVER LIVING dan harganya sangat berpatutan untuk diamalkan. 

Ianya sebagai booster untuk detox darah kita dan dengan mengamalkannya ia menjadikan darah kita mengalir lebih lancar dan mengurangkan kelesuan badan. Ianya sangat bagus mengurangkan sakit sendi dan membantu menurunkan paras kolestrol kepada paras normal manusia.

Set Basic yang superb bila diamalkan, tak risau bab berat badan naik turun bak yoyo

Wajib anda tau fakta ni.
PUNCA PENYAKIT KRONIK MANUSIA 


Adalah 80% punca penyakit dari usus yang kotor dan lagi 20% dari saluran darah yang tersumbat..
Ngeri kan?
Jadi apa tunggu lagi abang / Kakak?
Anda boleh dapatkan konsultansi yang betul dari Kak Zara sebagai penasihat detox anda untuk masalah kesihatan berikut...
  • tekanan darah tinggi 
  • tekanan darah rendah
  • kencing manis 
  • asma 
  • sembelit 
  • buasir 
  • muka kusam
  • muka berjerawat
  • badan lesu 
  • berat badan berlebihan 
  • peha hitam
  • ada masalah kulit badan 
  • rambut gugur 
dan banyak lagi yang akak boleh cuba bantu dengan mengamalkan detox yang sebagaimana Kak Zara dah bantu ramai sahabat untuk lebih ceria dan bahagia apabila sudah kembali ceria setelah amalkan set detox yang Kak Zara cadangkan. 

Antaranya mereka gembira apabila kesihatan bertambah baik dan keluarga semakin ceria. Paling menyeronokkan , mereka tidak perlu ulang alik ke hospital atau pusat perubatan setelah yakin set Detox ini sangat membantu mereka jadi lebih sihat.


Ok. Ingat Detox, Ingat Kak Zara. 
Akak adalah Coach Detox anda tau! 

Whatasapp terus ke >> +6018 3119461
Whatasapp terus ke >> +6018 3119461
Whatasapp terus ke >> +6018 3119461

atau 

boleh klik sini untuk terus berhubung dengan Kak Zara 

#CoachingOnlineOfflineBusiness
#sayaAjarBuatBisnes
#AgenDiperlukan
#ZaraRatuDetox
#DetoxForever

Oklah..setakat ini saja sharing akak hari ni. Hari ni Puasa ke 6 Ramadhan 1438H. Moga-moga perkongsian akak bermanfaat.

Selamat menjalani ibadah puasa dan sama-sama kita hargai kesihatan yang ada supaya kita menjadi Muslim / Muslimah yang sihat dan khusyuk beribadah kepada Allah SWT.

Salam kasih sayang, 
Zara Ratu Detox, 
Coach Detox Anda.
FB Al Ujan Clan By Zara 

0 comments:

Post a Comment