Monday 2 February 2015

Program Now Everyone Can Kurus Bermula 1 Malaysia

Assalamualaikum wbt semua..semoga uollsss dalam keadaan ceria, bahagia, sihat hendaknya. 

Teruja akak nak share tentang program Now Everyone Can Kurus (NECK) yang sudah bermula pada 1hb Februari 2015 ,sama tarikh dengan hari ulangtahun kelahiran mak akak.
Actually kan,akak sendiri sebagai urusetia program ini yang mana mendapat sambutan serata Malaysia. Serius best sangat2!

 Nak tau apa dia Program ni buat?


OK..

Sebenarnya program ini adalah program menguruskan berat badan dalam masa 100 hari secara sihat dan uollsss boleh baca info program dari link tersebut.. 

http://www.noweveryonecankurus.com/zara

Banyak info yang boleh dimanfaatkan dan masih belum terlambat untuk menyertai program ini. 


Sambutan menggalakan untuk menurunkan berat badan secara berjemaah 
Menurunkan berat badan adalah satu perkara mudah jika kita tahu dan ada FORMULA M.E.S.T.I kurus. Sekaligus tiada kerisauan lagi berat badan naik semula. Ini semua ada diajar dan dipantau dalam masa 100hari program. 

Namun usaha program ini bukanlah kita dikehendaki jaga makan dalam masa 100 hari sahaja tapi dengan program ini mendidik kita sebagai manusia yang menghargai kesihatan dan nikmat bila kita dalam lingkungan berat badan dan BMI yang ideal mengikut ketinggian individu. 

Best kan?

Issshhh...tak nak la citer banyak2 ...akak memang excited nak ajak korang join program ni. Sangat berbaloi program ni. Tak payah bayor trainer #beriban sebab kami ada Mentor untuk #Kurus_dan _sihat.

Janganlah berlengah lagi..sampai bila uollsss nak simpan #Berat_badan yang dah lebih-lebih? Jom la join program best ni yang mana banyak info dan praktikal yang diajar sepanjang program. 

Kesian kat badan kita tau nak bawak beban yang tak sepatutnya. Alhamdulillah akak masih di landasan yang betul dan sedar nak 'kuruskan' badan dengan cara dan FORMULA M.E.S.T.I KURUS.



Semangat macam ni bukan sekadar 100 hari saja
Kepada yang memang teringin nak turunkan berat badan tapi masih buntu mana satu kaedah nak guna , jangan segan hubungi akak ke telegram 018 9772 964. 

Akak akan bantu sedaya upaya dan kita sama-sama menjadi SIHAT dan terpaksa KURUS. 

Antara kata-kata motivasi buat kami
Ok la uollsss...akak nak kena pegi workout ni sebab akak antara peserta dalam NECK dan akak kena la capai apa yang akak nak capai ...

OK akak share sikit apa yang akak impikan selepas 100 hari nanti.

Percaya sebelum Berjaya Pasti Berjaya punya
Akhir kata, akak ucapkan salam hujung minggu daripada akak dan jangan lupa download ebook percuma akak ye. 

Semoga uollsss dalam lindungan Allah SWT dalam apa jua yang uollss sedang lakukan dan uoollsss beroleh manfaat daripada perkongsian akak kali ni.

Luv uollsss..

Salam Kasih sayang, 
Zara, 
Pakar Detox dan Krew Program 
Now Everyone Can Kurus 
018 977 2964 

0 comments:

Post a Comment